Cara Pakai Tudung Neelofa Meletop Terkini

Cara Pakai Tudung Neelofa Meletop Terkini - Kali ni saya nak bahas cara memakai tudung Neelofa pashmina glitter. Pashmina glitter adalah pakaian wanita muslim yang sering digunakan untuk majlis-majlis khas seperti pada masa tamat pengajian, majlis perkahwinan atau acara rasmi lain. Di sini saya akan menerangkan bagaimana cara memakai tudung Neelofa Meletop untuk majlis-majlis rasmi supaya anda kelihatan lebih cantik dan menawan. 

Serta cara pakai tudung pashmina chiffon sangat mudah untuk diikuti dan hanya menggunakan dua pin sahaja. Anda tidak perlu untuk mengambil banyak masa untuk menggunakannya. Hanya menyediakan beberapa peralatan seperti ini, penciptaan pashmina moden ini akan menghiasi penampilan anda. 

Inner: Ciput ninja 
Model: hijab pashmina 
Aksesori: Pin

Cara Pakai Tudung Neelofa Meletop

Selepas beberapa peralatan di atas anda telah bersedia, sudah tiba masanya anda mengikuti langkah-langkah menggunakan pashmina glitter moden berikut:
  1. Pertama sekali memakai inner neck yang meliputi leher, Put pashmina hijab dan pastikan kedua-dua belah panjang yang sama.
  2. Ambil kedua-dua hujung sebelah dalam tudung. Kemudian menyeberangi mereka sehingga paling kiri adalah tangan kanan dan hujung bertentangan di sana di tangan kiri anda.
  3. Menyeberang dan mengikat kedua-dua hujung di belakang leher.
  4. Ambil bilah tengah di kedua-dua lapisan kemudian buat tudung di sebelah kanan dan kiri bahagian.
  5. Pin di atas telinga kanan dan kiri supaya lapisan tidak mudah rosak
  6. Ta da! Ini ciptaan cantik bergaya aktiviti harian.

Menarik style tudung Neelofa macam ni. Simple digayakan dengan menutup dada dan style syar'i. Fesyen tudung masa kini memang diminati ramai orang sebab tak payah pakai banyak pin. Selamat mencuba Cara Pakai Tudung Neelofa Meletop Terkini.

Tinggalkan Komentar: